Pivo Proud dosahuje v kampani „stavu beztíže"
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Kofola vyzývá v nové kampani k seznamování naživo. I letos nabídne
značka možnost svatby na vybraných festivalech, nově zapojí Amorky.
Nejsledovanější pořadem nedělního večera a zároveň celého dne je
seriál Vraždy v kraji, jehož sledovanost nadále přesahuje milion diváků
(15+). Uvedl se také první příběh ze tří nových komedií ČT1.
Televizní skupina Prima zatím odkládá spuštění plánovaných nových
stanic Prima Port a Prima Case.
Na dalších pět let se Tipsport stává oficiálním sponzorem IIHF
Mistrovství světa v ledním hokeji.
V tendru na PR a komunikační služby si E.ON vybrala agenturu
FleishmanHillard.
Youtubeři a influenceři by se měli registrovat u Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), pokud jejich videa dosáhnou nejméně
500.000 zhlédnutí za rok.
Budějovický Budvar spouští novou imageovou kampaň, v níž oslavuje
mezinárodní věhlas českého piva.
Útoky na novináře pokládají za skutečnou hrozbu pro svobodu tisku téměř
čtyři pětiny novinářů, kteří se zapojili do výzkumu Ipsos pro tuzemskou
pobočku Mezinárodního tiskového institutu (CZ IPI).
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera a také celého dne jsou ve
všech hlavních diváckých kategoriích Zázraky přírody.