Aktualizováno # Aktuality # TV & video
Jakub Železný potvrdil kandidaturu na šéfa ČT
Moderátor České televize potvrdil, že se přihlásí do vyhlášeného
výběrového řízení na post generálního ředitele nebo ředitelky.
Aktualizováno # Aktuality # TV & video
Moderátor České televize potvrdil, že se přihlásí do vyhlášeného
výběrového řízení na post generálního ředitele nebo ředitelky.
NextPage Media z finanční skupiny Partners získalo podíl ve zpravodajském
portálu Investiční web.
Po pětadvaceti letech zmizela z online prostoru kdysi kultovní značka
satelitní televize, web satCentrum.com. Stránky spjaté s postavou Václava
Hrubce přestaly fungovat začátkem května.
Invia ve svém novém komunikačním konceptu využívá maskoty plážových
žabek Flipa a Flopa.
Spojení McCann Prague a Imminent má přinést klientům nové možnosti:
inovativní a kulturně relevantní projekty, které mění způsob, jakým
značky vstupují do veřejného prostoru.
Seriál Specialisté zůstává s více než milionem diváků starších
15 let nejsledovanějším pořadem pondělního večera po 20:00. V závěsu
následují Případy 1. oddělení, které mají zároveň vyšší
sledovanost ve skupině 15–54.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na
rozjezd“.
Moneta spouští novou kampaň na podporu hypoteční sazby od 3,99 procent.
Marcus Collins, stratég, který pomáhal budovat značky jako Apple, Nike či
Beyoncé, se představí na pražském Communication Summitu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Deset let nabízí Lidl v limitované nabídce produkty s nádechem nostalgie
a starými etiketami. Nový Retro týden začne 7. května.