Během festivalu nabídnou Karlovy Vary aktivace na každém kroku
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Začíná 59. ročník Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a
s tím nejen přehlídka filmů, ale i partnerských aktivací.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
# Aktuality # Marketing # Reklama # Retail
Tesco se poprvé objevilo na Rock for People. Festivalová prodejna zaujala
návštěvníky i sociální sítě.
Kofola vyzývá v nové kampani k seznamování naživo. I letos nabídne
značka možnost svatby na vybraných festivalech, nově zapojí Amorky.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Kinley na trh přináší novinku s příchutí hroznů a bezinky. Podporuje ji
kampaní i soutěží o zájezd do Champagne.
I letos Kofola oddává na letních festivalech páry, pro nezadané
připravila seznamku.
Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary zahajuje svůj 58. ročník, jeho
partneři lákají na celou řadu aktivací.
Aktivace partnerů na hudebních festivalech dalece přesahují chilli out zóny
s logem. Připravují edukační aktivity, vodní biotop, seznamku pro
nezadané či rovnou svatební obřady.