Přehled událostí, které lze v roce 2023 marketingově využít
Přinášíme přehled očekávaných událostí letošního roku, které se
mohou hodit k marketingovému využití.
Přinášíme přehled očekávaných událostí letošního roku, které se
mohou hodit k marketingovému využití.
Čeští spotřebitelé začínají reálně pociťovat dopady inflace. Více se
orientují na cenu a vyhledávají k nákupům častěji diskonty.
Obchodní centra spustila kampaně, které lákají zákazníky k vánočním
nákupům. První čísla ukazují, že návštěvnost obchodů je zatím
lepší než v loňském roce.
Každý čtvrtý nakupující Čech využívá slevové akce více než dříve,
ukazuje výzkum Stem/Mark pro Českou distribuční. Slevovými akcemi se
řídí především čtenáři tištěných letáků.
Aquaparky se chystají na letní sezónu, plánují řadu akcí a také novinky
v komunikaci.
Síť coworkingových prostorů Impact Hub má novou pobočku. K Praze, Brně a
Ostravě přidává Zlín.
# Aktuality # Marketing # Retail
Bauhaus chystá kutilský dámský večer v Brně, hostem bude herec a
režisér Vojta Kotek. O akci je takový zájem, že řetězec přemýšlí
o dalších napříč republikou.
O2 zjednodušuje své zvýhodněné nabídky, které sjednocuje na jednom
místě – v programu O2 Radosti.