Super Bowl: Reklamy ovládly celebrity, humor a nostalgie
Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než
dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
Letošní reklamy na Super Bowl byly o poznání méně kontroverzní než
dříve, vyplývá z analýzy agentury Ipsos.
Rohlík mění svůj způsob řízení. Opouští tradiční hierarchickou
strukturu a přechází na rozhodování založené na datech, predikcích a
algoritmech.
Během posledního roku Seznam.cz zcela přepracoval metodu, jak identifikuje
zájmy uživatelů, popisuje Jiří Udatný.
Spotřebitelé stráví denně na svém mobilním telefonu 3,5 hodiny,
největší nárůst času zaznamenaly AI chatboti.
Grayling ve své zprávě Creating Advantage upozorňuje na klíčové trendy,
které ovlivní komunikaci i byznys.
Loni se spokojenost Čechů odrazila ode dna. Jaký je jejich životní styl a
jak využívají média, ukazuje studie Lifestyle 2024 agentury Kantar.
# Aktuality # Internet & Mobil
Seznam.cz rozšiřuje využívání vlastního nástroje umělé inteligence.
Nově díky němu shrnuje články na home page nebo témata v diskuzích.
Klíčem k efektivnímu využívání nástrojů umělé inteligence
v reklamě a v marketingu je správně nastavit prompty a využívat je tam,
kde mají největší přínos. O tom, jak s nástroji AI v oboru pracovat,
se mluvilo na konferenci Marketing Meeting.