Hlavní trendy v retailu v roce 2022
Nejvýznamnějším faktorem, který ovlivňoval maloobchodní trendy v roce
2021 a který bude pokračovat i letos, je covid. Jaké jsou očekávané
retailové trendy pro rok 2022?
Nejvýznamnějším faktorem, který ovlivňoval maloobchodní trendy v roce
2021 a který bude pokračovat i letos, je covid. Jaké jsou očekávané
retailové trendy pro rok 2022?
Česká softwarová firma Premier system zahájí ve středu 22. prosince
vysílání reklamního spotu, ukazující možnosti umělé inteligence (AI)
pro práci účetních.
Superdebatu České televize doprovodí poprvé v historii předvolebních
diskuzí v Česku umělá inteligence. Poslední velkou debatu před volbami
nabídne TV Nova.
Na českém a slovenském trhu vznikla nová agentura Darwin and the Machines.
Zaměřit se chce na dlouhodobou efektivitu.
O změnách, které čekají digitální reklamu, jsme mluvili se zástupci
společnosti Adform. Letos si připomíná 10 let na trhu.
V mobilní aplikaci a na webu mujRozhlas.cz je možné nově poslechnout sérii
povídek napsaných umělou inteligencí.
Tzv. nový normál, který vzniká na poli content marketingu v důsledku
aktuální pandemie, může být jen obvyklý stav viděný novýma očima.