Google rozšíří nástroje s využitím AI v reklamním systému
Možnost konverzovat v reklamním systému Googlu jako s člověkem nebo
nechat si připravit reklamní kampaň jsou novinky, které má Google přivést
i na český trh.
Možnost konverzovat v reklamním systému Googlu jako s člověkem nebo
nechat si připravit reklamní kampaň jsou novinky, které má Google přivést
i na český trh.
O dopadech umělé inteligence na provoz médií a podobu mediálního obsahu
mluvili na konferenci Czech Internet Forum Libuše Šmuclerová a Josef Šlerka.
Umělá inteligence je stále více zapojována do tvorby kreativy. Nicméně
stále jen jako nástroj, který potřebuje lidské vedení.
Konference Call Centra se bude konat 2. listopadu na téma „Lidská práce
versus umělá inteligence“.
Konference Retail in Detail: Digitech se zaměřila na automatizační postupy
v retailu a využití nástrojů umělé inteligence. Pomohou jak prodejcům,
tak zákazníkům, shodli se vystupující.
Správa železnic spouští bezpečnostní kampaň „Budeš nám chybět“,
s níž upozorňuje na rizika nepozorného chování v blízkosti železnice.
Jak s využitím řešení Microsoft Dynamics 365 Customer Insights, AI a
nástrojů Microsoft Copilot využít zákaznická data, ukáže specializovaný
seminář.
Kde se dnes nacházejí největší bolavá místa českého maloobchodu
v oblasti digitalizace?
Seznam.cz zapojí nástroje umělé inteligence do dalších formátů, chce
díky nim zvýšit bezpečnost svého reklamního prostoru, zaznělo na
Seznam fóru.
Umělou inteligenci nepouští firmy jen do přípravy komunikace, ale
využívají ji i při vývoji nových produktů.