Ipsos je partnerem České asociace umělé inteligence
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je
edukace o možnostech AI na českém trhu.
Ipsos navazuje partnerství s Českou asociací umělé inteligence, cílem je
edukace o možnostech AI na českém trhu.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Marketingové, komunikační nebo PR agentury loni měly v průměru
7,1 předplatných. Jejich počet roste hlavně kvůli AI.
Díky produktu mVoice studio, který pracuje na bázi umělé inteligence,
může Prima rozšířit nabídku pořadů pro zrakově postižené.
# Aktuality # Internet & Mobil
Letošní zaměření konference WebExpo reaguje na vývoj umělé inteligence.
Ta se stává nedílnou součástí našich profesních i osobních životů,
přitom ani přesně nevíme, jaké možnosti i rizika nám přináší.
Čtrnáct videí zaměřených na vysvětlování principů příjmu a
monetizaci informací v online prostředí uvádí TV Nova v edukativním
projektu Kyber tabu. Námět a produkci připravila Libuše Šmuclerová. Vznik
videí podpořila Nadace PPF.
Cílem kampaně je představit vlakovou dopravu jako pohodlnou alternativu pro
cestování.
Příchod umělé inteligence do médií povede z hlediska publika především
k tomu, že se nabídka obsahů značným způsobem rozšíří, píše
Tadeáš Pepř z FleishmanHillard.
Technologie zefektivňují práci mnoha odborníkům v různých oblastech, tak
proč ne PRistům, ptá se Kristýna Mazánková z agentury Adison.
Technologický gigant ladí své algoritmy, aby se dokázaly mnohem lépe trefit
do módního vkusu uživatelů. Zapojuje i prvky umělé inteligence.
Povědomí o generativní umělé inteligenci má 35 % Čechů. Jen 22 % ji
i vyzkoušelo, ukazuje průzkum Deloitte.