Agentura Better mění svou vizuální identitu
U příležitosti 20 let na trhu mění brněnsko-pražská agentura Better
své logo i vizuální styl.
U příležitosti 20 let na trhu mění brněnsko-pražská agentura Better
své logo i vizuální styl.
Investiční společnost Investika chce zintenzivnit svou komunikaci, novou PR
agenturu se stává FleishmanHillard.
Podle nejnovějších dat Asociace komunikačních agentur (AKA) se průměrná
výše hodinových sazeb agentur zvýšila loni v meziročním srovnání jen
o 1 %.
Do accountského týmu agentury Kaspen/Jung von Matt nastupuje Anežka Ziková,
novou tváří je Šimon Kozák.
Kompletní správu sociálních sítích automobilové značky MG na českém
trhu zajistí agentura Fairy Tailors.
Agentura Insighters reorganizuje své týmy. Nově do ní nastupuje Martin
Plesný. Zároveň rozšiřuje portfolio klientů.
Zalando si ve výběrovém řízení na zajištění influencer marketingu
zvolilo agenturu Ogilvy PR.
Komunikaci společnosti Avon bude mít na českém trhu nově na starosti
agentura Seesame.
Agentura Peppermint startuje program Digital Booster, jenž nabízí pravidelné
konzultace na míru podle průmyslového odvětví klienta.
Novou Account Directorkou PR agentury Stance Communications se stala Kristýna
Dolejšová.