ADC: Cenu Like generace Z si odnáší „Péťa“ od ČD
Studenti z Katedry multimédií na VŠE udělili vlastní cenu v soutěži ADC
Czech Creative Awards. Získaly jí České dráhy se svým spotem „Péťa“.
Studenti z Katedry multimédií na VŠE udělili vlastní cenu v soutěži ADC
Czech Creative Awards. Získaly jí České dráhy se svým spotem „Péťa“.
Společníkem a jednatelem digitální agentury Optimio se stává Matěj
Konečný.
# Aktuality # Reklama # Retail
In-house mediální agentura společnosti Unibail-Rodamco-Westfield má za sebou
úspěšný rok.
Do týmu klientského servisu agentury Marketup přišli Xuan Mai Phamová a
Martin Špaček. Do řízení byl povýšen Tomáš Krebs.
Značkovou, komunikační i messaging strategii bitcoinové konference a
veletrhu BTC Prague zajišťuje agentura Outbreak.
Pod názvem Make it Run vznikla v rámci skupiny Near & Dear nová
vývojářská agentura.
Mediální stratég Martin Procházka po devíti letech mění působiště.
MediaCom mění za Publicis Groupe.
Bývalý vedoucí tiskového oddělení hnutí ANO a ředitel komunikace na
Úřadu vlády Vladimír Vořechovský se po deseti letech vrací do
agenturního prostředí.
Agentura Dorland rozšiřuje svůj tým o nové lidi, přichází Trlíček,
Tuzhilkina, Piwowarcziková, Borovková a Mikulecká.
Studio se zaměřením na dřevostavby Prodesi/Domesi si na pomoc
s marketingovými aktivitami vybralo agenturu Boys & Girls.