Aricoma ukazuje v employer branding kampani budoucnost
Aricoma chce posílit povědomí o své značce jako o atraktivním
zaměstnavateli a místě, kde lidé mohou pracovat na projektech budoucnosti.
Aricoma chce posílit povědomí o své značce jako o atraktivním
zaměstnavateli a místě, kde lidé mohou pracovat na projektech budoucnosti.
Brněnské vánoční trhy ve své komunikaci opět pracují s mottem „2.
nejlepší Vánoce na světě. Hned po těch vašich doma“.
Kampaní „Učitelé jsou třída“ chtějí pedagogické fakulty
s nevládními organizacemi bojovat proti předsudkům vůči učitelskému
povolání.
Náborová kampaň společnosti Honeywell láká inženýry do vývoje
leteckých a vesmírných technologií.
Na pozici CEO brněnské agentury Aetna přichází Jakub Žirovnický. Nahradí
dosavadního šéfa Pavla Doležala i ředitele Romana Šťastného.