Výzkum rádií Radioprojekt přešel na hybridní měření
Výzkum poslechovosti rádií Radioprojekt zahájil od července hybridní
měření a od roku 2027 plánuje přechod na elektronické měření.
Výzkum poslechovosti rádií Radioprojekt zahájil od července hybridní
měření a od roku 2027 plánuje přechod na elektronické měření.
Sledovanost fotbalového finále v Kataru, které přenášely ČT sport a TV
Nova, se souhrnně přiblížilo k hranici dvou milionů diváků, a to
včetně sledovanosti mimo domov, ukazuje měření adMeter od agentury Median.
Median na základě dat adMeter radí zacílit komunikaci na neuživatele
eRoušky podle afinity média a jeho celkového zásahu.
Přestože i v dubnu zůstal čas strávený s médií nadprůměrný, vývoj
naznačuje postupný návrat mediální konzumace do doby před pandemií,
ukazují data adMeter.
Podle dat měření adMeter tráví i Slováci s elektronickými médii více
času než v době před pandemií.
Zadavatelé výzkumů Media projekt a Radioprojekt zvažují další postup.
Realizátor navrhuje jejich operativní přizpůsobení situaci, říká
ředitel Medianu Přemysl Čech.
Také v posledním březnovém týdnu zaznamenala česká média nadprůměrnou
sledovanost, přestože oproti předcházejícímu týdnu se mírně snížila,
ukazují data adMeter.
Také další data výzkumu adMeter ukazují, že v týdnu od 16. března se
sledovanost médií v Česku zvýšila.