AdHackers jsou součástí uskupení Kotelna 55

Út 6. září 2016 13:19 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

Do uskupení Kotelna 55 přichází kreativní agentura AdHackers, zaměřující se na tvorbu inovativních kreativních konceptů. 

AdHackers vede Jan Řehák, jeho společníky jsou Pavel Kejla, Miloš Čihák a Veronika Devát. „Komunikaci podle starých vyjetých kolejí spotřebitelé často vnímají jako klam či polopravdu. Abychom mohli naše kreativní koncepty dále rozvíjet, hledali jsme inovativní prostředí pro naši práci s podobně smýšlejícími lidmi, a to jsme našli právě v Kotelně 55," uvedl Jan Řehák.

Kotelna 55 funguje jako platforma pro spolupráci mezi jednotlivými agenturami. „Jsme dobrovolným uskupením agentur, z nichž se každá specializuje na určitou oblast marketingové komunikace, ale zároveň zůstává nezávislým subjektem," řekl Jakub Dlouhý, managing partner Kotelny 55.

AdHackers: Jiří Schneider, Pavel Kejla, Tereza Kejla, Ján Los, Veronika Devát, Jan Dufek, Miloš Čihák, Jitka Deverová, Jan Řehák, Michal Deus.
AdHackers: Jiří Schneider, Pavel Kejla, Tereza Kejla, Ján Los, Veronika Devát, Jan Dufek, Miloš Čihák, Jitka Deverová, Jan Řehák, Michal Deus.

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.