Kreativní ceny ADC: Grand Prix pro Českou spořitelnu a Post Bellum
Grand Prix 30. ročníku ADC Czech Creative Awards získává kampaň České
spořitelny a Post Bellum. Grand Prix Craft byla udělena Minutě ticha pro
Člověka v tísni.
Grand Prix 30. ročníku ADC Czech Creative Awards získává kampaň České
spořitelny a Post Bellum. Grand Prix Craft byla udělena Minutě ticha pro
Člověka v tísni.
Historicky první cenu ADC YouTube Award si odnáší kampaň Martin Morejt jako
reakce Bageterie Boulevard na spot McDonald’s.
Soutěž ADC Czech Creative Awards letos vítězům předá nové trofeje.
Ikonický tvar zůstal, mění se však materiál i packaging.
Soutěž ADC Czech Creative Awards zveřejnila svůj letošní shortlist, je na
něm 94 finalistů.
Celkem 294 přihlášek eviduje letošní 30. ročník soutěže ADC Czech
Creative Awards.
Soutěž ADC Czech Creative Awards vyhlásí speciální cenu společně se
svým generálním partnerem – YouTube.
V kampani k letošnímu 30. ročníku se ADC Czech Creative Awards loučí
s Louskáčkem. Porotě předsedá Jamie Mandelbaum.
Soutěž ADC Czech Creative Awards zveřejnila datum vyhlášení vítězů.
Letos to bude 10. května.