ADC: Agenturou večera je McCann, Zlatý ohníček má Savage
Soutěž ADC Creative Awards vyhlásila své vítěze. Nejvíce bodů
v hodnocení získala v 32. ročníku agentura McCann Prague, Zlatý ohníček
si odnesl Leonard Savage.
Soutěž ADC Creative Awards vyhlásila své vítěze. Nejvíce bodů
v hodnocení získala v 32. ročníku agentura McCann Prague, Zlatý ohníček
si odnesl Leonard Savage.
Vítězem ceny Like generace Z v rámci soutěže ADC Awards se stala kampaň
„Nenasaditelný prsten“, kterou vytvořila agentura Leo Burnett pro
Prague Pride.
Soutěž ADC Czech Creative Awards již zná své finalisty. Celkem je na
shortlistu 118 prací, nejvíce želízek v ohni mají agentury VML a
McCann.
Soutěž ADC Czech Creative Awards letos eviduje celkem 270 přihlášek.
Práce je nyní možné prohlédnout si v galerii.
Art Directors Club o týden prodlužuje termín pro přihlášky do letošních
ADC Awards.
Soutěž ADC Czech Creative Awards začíná přijímat Early Birds
přihlášky.
Cena Like Generace Z, o které rozhodují studenti Katedry multimédií na
VŠE, byla udělena kampani Fofrtaška od Kauflandu.
Titul Agentura večera soutěže ADC Czech Creative Awards získala DDB.
Klientem roku se stala Všeobecná zdravotní pojišťovna.