ADC Awards spouští přihlášky, udělí druhou Grand Prix
Jubilejní 30. ročník soutěže ADC Awards přinese novinky, mimo jiné
v podobě druhé Grand Prix za craft.
Jubilejní 30. ročník soutěže ADC Awards přinese novinky, mimo jiné
v podobě druhé Grand Prix za craft.
Soutěž ADC Czech Creative Awards představuje novou přihlašovací aplikaci.
Od 9. ledna do 28. února bude možné přes ni podat přihlášku.
Art Directors Club startuje vlastní vzdělávací program s názvem ADC
Academy.
30. ročník ADC Czech Creative Awards bude až příští rok, ceny se vrací
na jarní termín.
Kampaň „Společně za bezpečný domov“, kterou pro Ikea vytvořila
agentura Triad Advertising, vítězí v poslední letošní AdParádě.
Kampaň „Bejvávalo dobře“ Národního muzea od agentury Espresoo se
dostala do čela aktuální AdParády.
Art Directors Club se ve svém projektu ADC Unit rozhodl podpořit knihu Klub
osamělých srdcí pana Vajíčko.
Art Directors Club si zvolil nový výbor, jeho předsedou zůstává kreativní
ředitel WMC/Grey David Suda.