ADC startuje registrace druhého ročníku Creative Express
ADC spouští registrace k druhému ročníku ADC Creative Express pro mladé
kreativce.
ADC spouští registrace k druhému ročníku ADC Creative Express pro mladé
kreativce.
Cena Like Generace Z, o které rozhodují studenti Katedry multimédií na
VŠE, byla udělena kampani Fofrtaška od Kauflandu.
Titul Agentura večera soutěže ADC Czech Creative Awards získala DDB.
Klientem roku se stala Všeobecná zdravotní pojišťovna.
Soutěž ADC Czech Creative Awards zná své finalisty. Na shortlistu je celkem
120 prací.
Soutěž ADC Czech Creative Awards eviduje rekordní počet přihlášek,
zveřejňuje také soutěžní galerii.
ADC o týden prodloužilo termín pro přihlášky do ADC Awards. Zároveň
představilo Šťouchy, kterými chce motivovat k účasti v soutěži.
Art Directors Club startuje kampaň na podporu soutěže ADC Awards. Hlavním
hrdinou je prasátko Hubert.
Letos zavádí soutěž ADC Czech Creative Awards novinku v podobě dvou
porot – Advertising Jury a Art Jury.