AAA Auto zapojí do reklamy Patrika Schicka

St 14. června 2017 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

Společnost AAA Auto rozšiřuje komunikační koncept o dalšího sportovce, fotbalového reprezentanta Patrika Schicka. Stává se tak tváří značky vedle fotbalisty Václava Kadlece a také vedle herců Václava Vydry nebo Veroniky Žilkové.

„Áčka již v minulosti využívala řadu známých osobností a tento koncept se z dlouhodobého hlediska ukazuje jako vhodný komunikační nástroj. Velkým přínosem pro naši společnost bylo i zahájení spolupráce s první fotbalovou ligou," uvedla generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová.

Spolupráce s Patrikem Schickem dokresluje podle jejích slov prodejní strategii firmy a má podpořit letošní cíl, kdy společnost plánuje prodat téměř 80 tisíc automobilů a obsloužit dvoumiliontého zákazníka.

Patrik Schick, foto: AAA Auto
Patrik Schick, foto: AAA Auto

K podpisu roční smlouvy s plnou exkluzivitou došlo v úterý v odpoledních hodinách, kdy zároveň Patrik Schick od AAA Auto převzal i vůz Škoda Superb z Mototechny.

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.