A 11 vydává mediální token, slibuje podíl na zisku
Společnost A 11 vydává mediální token, kterým nabízí účast na
projektu rozvoje nedávno zakoupené Regionální televize a dalších aktivit
na poli televizního vysílání.
Společnost A 11 vydává mediální token, kterým nabízí účast na
projektu rozvoje nedávno zakoupené Regionální televize a dalších aktivit
na poli televizního vysílání.
Na nově vytvořenou pozici business development director mediální skupiny
A 11 nastupuje Libor Rys.
Mediální skupina A 11 přejmenuje od listopadu Regionální televizi na
Náš Region TV. Na televizním trhu se pak chce dál rozšiřovat.
Společnost A 11 vstoupí na trh ženských časopisů s měsíčníkem,
který na konci srpna začne vydávat pod hlavičkou svého titulu Náš Region.
Mediální skupina A 11 zahájila vydávání nového odborného titulu Retail
Magazín.
Petr Kovář (Vářka) se podílel na podobě humoristického časopisu Sorry.
Vydavatel týdeníku Náš Region a řady časopisů, společnost A 11, loni
zčtyřnásobila své tržby na 330 mil. Kč.
Jeho uvedením vstupuje do segmentu estate, designu, developerských projektů a
architektury.