Google končí s plánem na zrušení cookies třetích stran
Cookies třetích stran v prohlížeči Chrome od Googlu zůstávají a s nimi
i status quo digitální reklamy.
Cookies třetích stran v prohlížeči Chrome od Googlu zůstávají a s nimi
i status quo digitální reklamy.
Připravenost českého internetového trhu na mizející podporu cookies
třetích stran je dnes určitě lepší, než jaká byla před pěti lety.
Hlavně u menších hráčů a na straně klientů ale ještě penzum práce
čeká, shodli se účastníci diskuse na konferenci SPIR.
Integrace systému Boost.space do reklamního systému Sklik od Seznamu může
výrazně rozšířit možnosti cílení na základě dat prvních stran,
popisuje Jiří Udatný.
Technologicky je český internetový trh připraven na dobu bez cookies
třetích stran. Bez ohledu na poslední oznámení Googlu by se značky měly
připravit na to, že online míří do éry bez cookies, zaznělo na Adform
Summitu.
Po Seznamu a CNC „zpoplatnila souhlasy" i Mafra a lze očekávat, že další
provozovatelé obsahu se k tomuto kroku také uchýlí. Obávají se, že
v opačném případě přijdou o nezanedbatelnou část výnosů.
Je velice důležité, aby zadavatelé kladli důraz na kvalitu zpracování a
segmentaci svých vlastních dat, píše Jakub Novotný ze Seznamu v reakci na
nový postoj Googlu ve věci cookies třetích stran.
Technologický gigant ustupuje od svých záměrů s odklonem od cookies
třetích stran v prohlížeči Chrome. Podle části expertů by se ale měl
obor i tak připravovat na změny.
Konec podpory cookies třetích stran otevře cestu pro hyperpersonalizaci
spočívající v přizpůsobení obsahu a nabídek na základě podrobných a
přesných dat o zákaznících, myslí si Břetislav Strnad.