Jihlavanka prokazuje v čase dlouholetou konzistenci
Dodnes se káva Jihlavanka drží toho, co začala dělat před 30 lety, a
svůj positioning nemění, říká její marketingový ředitel Steffen R.
Saemann.
Dodnes se káva Jihlavanka drží toho, co začala dělat před 30 lety, a
svůj positioning nemění, říká její marketingový ředitel Steffen R.
Saemann.
Toyota letos slaví 30 let na českém trhu. Oslavy budou probíhat po celý
rok, vzpomínat se bude na nejprodávanější modely, vývoj pohonů
i showroomů.
Úřady vlády České republiky spustil komunikační kampaň k 30. výročí
existence samostatné České republiky.
Digitalizace, ale i tlak na rychlost jsou trendy, které dnes formují výzkum
trhu, myslí si Radek Jalůvka, CEO agentury Ipsos.
Dne 20. března 1992 byla ve Vodičkově ulici otevřena první česká
pobočka řetězce McDonald’s.