• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Výzkum

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Výzkum

Přejít na články

/media/2aifbnjo/public-speaking-_mikrofon_audio_pixabay

# PR # Výzkum

Role PR v očích vedení firmy postupně stoupá

Út 1. října 2024 07:00 4 min

I nejvyšší vedení si postupně uvědomuje význam externí komunikace, čím dál častěji se do ní i aktivně zapojuje, ukazuje průzkum MediaBoardu. 

/media/ilolgfbs/ecommerce_freepik

# Aktuality # Retail # Výzkum

Češi v létě utráceli online dosud nejvíc z celého roku

Ne 29. září 2024 07:20 2 min

Skoro každý třetí Čech, který je uživatelem internetu, si během letních měsíců objednal některou ze služeb online.

/media/12850/ecommerce_food_shutterstock

# Aktuality # Výzkum # Retail

U online potravin je většina Čechů věrná jednomu prodejci

Pá 27. září 2024 12:05 1 min

Více než 80 % českých spotřebitelů je při nákupu online potravin věrná jednomu prodejci, ukazují data od O2. 

/media/d3vff3h4/younggeneration

# Marketing # Výzkum

Mladá generace se propadá do „nového nihilismu“

Pá 27. září 2024 07:10 3 min

Užívat dne a nepřemýšlet o tom, co bude zítra, to je nový trend, který posiluje u mladé generace. 

/media/6527/ecommerce_shutterstock

# Retail # Výzkum # Aktuality

Online prodává jen 25 % českých firem, na sítích je polovina

St 25. září 2024 07:00 3 min

Na internetu prodává jen čtvrtina českých firem, tržby ale mají nejvyšší v EU, ukazují data Eurostatu. 

/media/21256/tiktok_shutterstock

# Výzkum

Mladí využívají Tik Tok čím dál víc ke konzumaci zpráv

Út 24. září 2024 07:05 2 min

Tik Tok jako zpravodajský zdroj sílí, a to především u mladých uživatelů.

/media/aj5bck5e/tucekrychecky

# Výzkum # Lidé

Jan Tuček odchází z vedení Stem/Mark, šéfem je Rychecký

Po 23. září 2024 11:05 2 min

Ředitelem výzkumné agentury Stem/Mark se stává Tomáš Rychecký, vedení přebírá od Jana Tučka. 

/media/fxndh4q0/narodni-divadlo_zdroj-foto-nd

# Aktuality # Výzkum

Monitoring: Z divadel nejvíce inzeruje Národní divadlo

So 21. září 2024 12:00 2 min

Největším inzerentem mezi tuzemskými divadly je Národní divadlo. Výzkum ResSolution Group zjišťoval i to, jak často Češi do divadel chodí.

/media/6666/internet_shutterstock

# Výzkum

CVVM: U lidí poklesla důvěra v televizi a internet

Pá 20. září 2024 11:45 2 min

V porovnáním s loňským jarem lidé méně důvěřují televizi a internetu, vyplývá z pravidelného výzkumu CVVM. 

/media/2avbk0xz/tmobile_unsplash

# Marketing # Výzkum

Nejhodnotnější evropskou značkou je T-Mobile, nejsilnější Rolex

St 18. září 2024 11:15 2 min

Brand Finance sestavila letošní žebříčky pro evropské značky. Značku s nejvyšší hodnotou má Deutsche Telekom, nejsilnější značkou se stala Rolex.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.