Vodafone spouští kampaň se školní tematikou

Út 15. srpna 2017 13:08 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

V úterý 15. srpna spouští mobilní operátor Vodafone novou kampaň k nabídce 40 GB ve sdíleném rodinném tarifu Red+.

Tematicky je komunikace zasazena do období konce prázdnin a začátku školního roku, kdy se do školy vrací děti z již známé kampaňové rodiny, a mohou tak data využít při vyhledávání informací. V hlavních rolích se opět ukáží Jiří Vyorálek, Lucie Žáčková, Štěpán Mikoláš a Agáta Zimová. Nově se objeví postava učitele, kterého ztvárnil Jan Zadražil.

Kampaň bude k vidění v televizi, tisku, outdooru a na internetu. Kreativa vznikla v dílně agentury McCann Prague. Režie se ujal Vojta Kotek. Hudbu složil Viliam Béreš. Mediální plánování i nákup zajišťuje agentura MEC Czech.

-stk-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.