Na Štědrý den zapíná televizi přes osm milionů Čechů
Sledování televize je hlavní mediální vánoční aktivitou Čechů. Doba
sledovanosti televize na Štědrý den je o 2,5 hodiny delší, než je
běžný průměr.
Sledování televize je hlavní mediální vánoční aktivitou Čechů. Doba
sledovanosti televize na Štědrý den je o 2,5 hodiny delší, než je
běžný průměr.
Podle neoficiálních informací jednají společnosti Warner Bros Discovery a Paramount o možném spojení.
Pořadem středečního večera po 20:00 se stala pohádka Jak si nevzít
princeznu. Následoval finálový díl soutěže MasterChef Česko.
# Aktuality # TV & video # Audio
Nový polský ministr kultury začal měnit vedení polských veřejnoprávních
médií. To se nelíbí straně Právo a spravedlnost, která dosud tato média
ovládala.
Do pozice šéfredaktora zpravodajství TV Nova se posunul Vladimír Rosol. Bude
také zástupcem ředitele zpravodajství. Nahrazuje Michala Kratochvíla,
který přechází do sesterské TV Markíza. Post finanční ředitelky byl
svěřen Šárce Švecové.
Nejsledovanějším pořadem úterního večera po 20:00 byl v divácké
skupině 15+ opět seriál ZOO. U diváků 15–54 měla nejvyšší
sledovanost pohádka Princezna a půl království.
Nejsledovanějším pondělním večerním pořadem po 20:00 by reprízovaný
díl seriálu Specialisté, sledovalo ho více než milion diváků (15+).
Letošní řada tanečního soutěžního pořadu StarDance se zařadila
k divácky druhé nejúspěšnější v historii vysílání ČT. Nové díly
přinese ČT na podzim 2024.
Nová tenisová stanice Canal+ Sport 2 zahájí 2. ledna 2024, na jejím
vysílání bude spolupracovat řada tenistek. Mediální tváří se stává
Karolína Muchová.
Cyklus s názvem Identita – příběh českého grafického designu se
zaměří jak na průkopníky oboru, tak na jeho současné představitele.