# Aktuality # Reklama # Marketing
A!M Creative Challenge: Vítězný návrh pro Globus je od „Poctivého tria"
Tým „Poctivé trio" ve složení Ludmila Faltusová, Kristýna Schönová a Sára Laštovková zvítězil ve finále soutěže A!M Creative Challenge.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Tým „Poctivé trio" ve složení Ludmila Faltusová, Kristýna Schönová a Sára Laštovková zvítězil ve finále soutěže A!M Creative Challenge.
Celkem šest stříbrných a osm bronzových ocenění získali Češi na
evropské kreativní soutěži ADC*E.
Na soutěži Effie Awards Europe se z českých agentur prosadila Triad
Advertising se svou kampaní „Za bezpečný domov“ pro Ikeu.
Mluvčím roku se stal Filip Hrubý z České spořitelny a Kateřina Rendlová
z Policejního prezidia. Nejlepší PR tým má Škoda Auto.
Zahraniční expanze Rohlik.cz byla vyhlášena Projektem roku v soutěži
Křišťálová Lupa. Osobností roku je Ondřej Vlček, cenu popularity má
Mikýřova pouť internetem.
Nejvíce cen si z letošního ročníku reklamní soutěže Effie odnesly
agentury Ogilvy a McCann Prague. Cena Grand Prix patří kampani Za bezpečný
domov od Ikea.
Vítězem letošního ročníku výzkumu o nejoblíbenějšího herce
v reklamě je Ivan Trojan. Nejoblíbenějším maskotem jsou myšky od Madety.
Mezi nejdůvěryhodnějšími značkami jsou opět Jar, Dr. Max a Invia, ukázal
letošní ročník programu Nejdůvěryhodnější značky 2021.
Česká agentura MSL se dostala do finále na evropské soutěži European
Excellence Awards.
PR Klub vyhlásil finalisty oborového ocenění Mluvčí roku 2021. Vítěze
v jednotlivých kategoriích oznámí 1. prosince 2021.