Marketplace na ZOOTu se od jara rozrostl trojnásobně
Tržby online tržiště, které módní e-shop ZOOT spustil letos na jaře,
rostou meziměsíčně o desítky procent.
Tržby online tržiště, které módní e-shop ZOOT spustil letos na jaře,
rostou meziměsíčně o desítky procent.
Ještě před zahájením stavebních prací si lze novou podobu pobočku
prohlédnout ve virtuální realitě. Šetří to čas i peníze.
# Aktuality # Retail # Outdoor
Na český trh vstupuje nový interaktivní retailový a marketingový nástroj,
který k oslovení zákazníků na prodejní ploše využívá pohyb, světlo
a zvuk.
# Aktuality # Marketing # Retail
Slevová akce Black Friday letos připadá na pátek 27. listopadu. V Česku
však začala již počátkem měsíce. Zapojí se do ni přes 60 % obchodů.
Během druhé vlny pandemie lidé už panicky nenakupují. Ochota dodržovat
bezpečnostní opatření však významně poklesla.
Módní e-shop Zalando rozšiřuje své online tržiště. Česká republika
mezi novými zeměmi zatím chybí.
Od listopadu mohou zákazníci v Lidlu a Kauflandu platit nově stravenkami Up
ČR a Benefit Plus.
Kauflandu se nakupování s pomocí mobilní aplikace K-Scan osvědčilo a zavádí ji nyní na dalších více než 30 prodejen. Aktuálně ji využívá
6 až 12 % zákazníků denně.
Manifesto spouští novou službu Manifesto on wheels, které bude po Praze
rozvážet svařák, čepované pivo a další nápoje.
# Aktuality # Marketing # Retail
Vinaři letos kvůli pandemii představí Svatomartinská vína online. Produkci
museli přizpůsobit covidovým podmínkám. Na trh dodají 850 tisíc lahví,
což je 17% meziroční pokles.