Rohlík Bistro nabízí hotovky z dalších šesti restaurací
Rohlík rozšiřuje nabídku hotových jídel z restaurací v rámci Rohlík
Bistro o dalších šest. Aktuálně nabízí 75 jídel z 15 restaurací.
Rohlík rozšiřuje nabídku hotových jídel z restaurací v rámci Rohlík
Bistro o dalších šest. Aktuálně nabízí 75 jídel z 15 restaurací.
Druhá vlna pandemie je pro restaurační zařízení decimující. Za každý
zavřený den ztrácí více než 400 milionů korun.
Košík rozvíjí koncept „Restaurace na klik“. Spolu s nákupem bude
rozvážet i jídla z restaurací a bister.
V regionu střední a východní Evropy vzniká obchodní platforma MerXu.
Oslovit chce výrobce, distributory a velkoobchodníky.
Sportisimo otevřelo v pražském Palladiu prodejnu v novém designu. Podle
ní se budou následně rekonstruovat další.
Privátní značky rostou rychleji než značkové zboží. Jarní výrazný
pokles promocí se na podzim neopakuje.
# Aktuality # Reklama # Retail
Ústřední písní vánoční kampaně Lidlu je Půlnoční od Václava
Neckáře. Zároveň začíná sběratelská akce, kdy zákazníci mohou získat
za nákupy porcelán Thun.
„Materiály z centrály byly poněkud vyčerpány a jejich mediální
výsledky již nesplňovaly naše očekávání. Proto jsme se rozhodli do toho
pustit sami," říká Jana Klinková z Philips.
Zboží zakoupené v e-shopu si mohou od listopadu zákazníci Datartu nově
vyzvedávat i na pobočkách Zásilkovny.
# Marketing # Retail # Aktuality
Stabilo dosud komunikovalo především přes televizi, letos se ovšem rozhodli
vyzkoušet jako hlavní médium Instagram a Youtube. Celkově dosáhli téměř
8 mil. impresí a prodeje vyrostly o 30 %.