Kávoviny se mění, mají nové obaly, výrobky a inovují logo
Pro Kávoviny je letošní podzim a rok příští obdobím změn. Firma
přišla v listopadu na trh s novými obaly, představila nové produkty, logo
a příští rok plánuje nový web.
Pro Kávoviny je letošní podzim a rok příští obdobím změn. Firma
přišla v listopadu na trh s novými obaly, představila nové produkty, logo
a příští rok plánuje nový web.
Spotřeba alkoholu stagnuje, za letošní leden až říjen se v ČR prodalo
o 38 % méně lihovin. Tržby pak podle agentury Nielsen klesly
o 2,2 mld. Kč.
Pandemie urychlila využívání aplikací v chytrých telefonech a řetězce
evidují stovky tisíc stažení. Nejvíce mají zákazníci zájem o slevové
kupóny a nákupní seznam.
Žabka otevírá poprvé prodejnu v nákupním centru a tituluje ji jako
vlajkovou loď.
Pandemie donutila Globus zavřít speciální malý formát prodejny Globus
Fresh v Praze na Pankráci. Druhý Fresh v Pardubicích zatím zůstává.
Interaktivita, možnost nakupovat s přáteli či herní prvky, to vše může
oživit nakupování na internetu.
Daniel Křetínský reorganizuje svoji skupinu a finalizuje podmínky návratu
Patrika Tkáče do Energetického a průmyslového holdingu.
Portál Bibloo, který se loni majetkově propojil s UrbanStore, řídí nově
Martina Kudláčková.
OMG Research připravilo čtvrtou vlnu výzkumu o chování českých
spotřebitelů v době pandemie covid-19.
Obuvnická značka Vasky otevírá novou prodejnu v centru Prahy.