H&M plánuje letos zavřít 350 svých obchodů
Oděvní řetězec H&M letos zavře 350 obchodů, a to většinou na
zavedených trzích.
Oděvní řetězec H&M letos zavře 350 obchodů, a to většinou na
zavedených trzích.
McDonald’s pokračuje ve svém úsilí omezit plastový odpad. Dřevěnými
příbory chce ušetřit 38 tun plastu ročně.
Módní e-shop Answear do nového roku vstoupil s novou investicí. O jeho
plánech jsme hovořili s country manažerkou Evou Balaštíkovou.
Ikea otevře letos v Praze nové plánovací studio a další tři výdejní
místa v regionech. Spustí také nové služby, například garantovaný odkup
použitého dětského nábytku.
Kavárenský řetězec Costa Coffee ve spolupráci se službou Wolt nabízí
v Praze rozvoz kávy.
ZOOT se rozhodl nahradit vlastní Výdejny radosti sítí partnerů v podobě
módních obchodů.
Starbucks zpřístupnil na již druhém místě v republice možnost vyzvednout
si s objednávku rovnou z auta.
Čeští spotřebitelé se dokázali koronakrizi přizpůsobit a panické
nákupy již nehrozí, ovšem kvóty na české potraviny jsou podle Tomáše
Prouzy, prezidenta SOCR ČR, nebezpečná věc.
Oděvní značka Pietro Filipi již nemá finanční prostředky na účtu, aby
mohla uhradit mzdy svým zaměstnancům.
Po uzavírce svých obchodů spustil Marks & Spencer novou službu, přes
kterou si mohou zákazníci objednat zboží online a vyzvednout na prodejně.