Kaufland plánuje prodávat antigenní testy
Kaufland chce uvést do prodeje antigenní testy na covid-19, ve 2. polovině
března pak přidá do nabídky variantu, která vir dokáže detekovat
ze slin.
Kaufland chce uvést do prodeje antigenní testy na covid-19, ve 2. polovině
března pak přidá do nabídky variantu, která vir dokáže detekovat
ze slin.
Pandemie přinesla řadu inovací a zároveň se ukázalo, že zákazník před
rychlostí doručení upřednostňuje přesnost. Právě omnichannel se ukázal
jako zlatá střední cesta.
Tesco rozšířilo nepotravinový sortiment, který je dostupný online.
Tomato.cz chce již zavedeným hráčům konkurovat cenou trvanlivého zboží
i nabídkou netradičních potravin.
Jaké budou trendy v nakupování v době post-covidové? Wijnand Jongen,
prezident Ecommerce Europe, se domnívá, že lidé budou chtít nakupovat
jednoduše, zábavně a s využitím moderních technologií.
Kaufland zavádí postupně na své prodejny od března nové ekologické
účtenky, jsou vyrobeny ze speciálního modrého papíru a 100%
recyklovatelné jako běžný papír.
Čínská Alibaba se chystá rozšířit svou nabídku služeb i zábavy na
další trhy.
On-line prodejce potravin Rohlik Group získal od investorů 190 milionů eur
(asi pět miliard Kč).
Privátní značky rostly v loňském pandemickém roce o poznání rychleji
než značkové výrobky.
Nulisec je online velkoobchodní tržiště. Začínalo s digitalizací
prodejců v tržnici Sapa. „Ti přes nás už spíše jen nakupují a většinu tvoří čeští prodejci a nakupující,“ říká Lukáš Pham,
jeden ze zakladatelů.