# Aktuality # Retail # Marketing
Sonnentor otevírá v Praze druhou prodejnu, plánuje další
Sonnentor otevírá v Praze svou druhou prodejnu. Do budoucna chce síť
kamenných poboček rozvíjet.
# Aktuality # Retail # Marketing
Sonnentor otevírá v Praze svou druhou prodejnu. Do budoucna chce síť
kamenných poboček rozvíjet.
# Aktuality # Reklama # Retail
Rossmann spustil věrnostní kampaň s názvem „Elegantní na každém
kroku“, zákazníci v ní mohou nasbírané body vyměnit za výrobky
německé značky Bugatti.
# Aktuality # Retail # Reklama
Billa nabízí do konce prosince akci pro držitele stravenkové karty Ticket
Restaurant nebo stravenkové peněženky na kartě Edenred.
I když mají Češi maso stále v oblibě, rostou prodeje alternativ mléka,
masa a vajec, meziročně o téměř 10 %. Největší nárůst podle údajů
InsightLab zaznamenávají alternativy mléčných výrobků.
Košík představil sekci „Můj Košík“. Nově příchozím nabídne
rychlý nákup, stálým zákazníkům personalizovanou nabídku na míru.
Mall.cz spouští Black Friday s předstihem o 8 týdnů dříve, nabídne
slevy až 75 %. Za pomoci automatizovaných nástrojů budou slevy průběžně
kontrolovány, aby nedocházelo k umělému zdražení před jejich uvedením.
Pivo Staročech, vlastní značka Penny Marketu, má novou recepturu, logo
i skleněné a plechové obaly.
Nová mobilní aplikace, která nahradila stávající IKEA Store, umožňuje
vyhledávat a nakupovat výrobky na mobilech a tabletech. V Česku si ji
stáhlo přes 60 tisíc uživatelů.
Rohlik Group modernizuje svá distribuční centra, do automatizace dá až
400 milionů eur. Podobně Coca-Cola HBC otevřela v Praze svůj
automatizovaný sklad, investice představuje téměř 500 mil. Kč.
Novou značkou Shell Café reaguje Shell na rostoucí zájem řidičů
o nepalivové zboží. 90 % řidičů, kteří pijí kávu při cestách
autem, ji kupuje právě na čerpacích stanicích, říká Jan Čapský ze
společnosti Shell.