# Aktuality # Marketing # Retail
OMV investuje do revitalizace sítě a rozvoje v gastro segmentu
OMV se hodlá zaměřit na revitalizaci svých čerpacích stranic v Česku a chce se stát jedničkou v gastrosegmentu na cestách.
# Aktuality # Marketing # Retail
OMV se hodlá zaměřit na revitalizaci svých čerpacích stranic v Česku a chce se stát jedničkou v gastrosegmentu na cestách.
Jak efektivně komunikovat v prodejně, bude řešit seminář Vybavení
prodejny, který pořádá 11. listopadu vydavatelství Press21.
Na trh přichází nová značka foukaných a ručně zdobených vánočních
českých ozdob Koulier, vyrábí se na Vysočině.
Suché potraviny a drogerii bez obalu nabízí Albert nově ve své prodejně na
pražském Chodově.
Každý třetí Čech bude letos vánoční dárky nakupovat výhradně
z e-shopů a polovina je plánuje pořizovat online i v kamenných
prodejnách.
# Aktuality # Retail # Reklama
Lidl přichází s novou privátní značkou Náš kraj, která nabídne
produkty od českých výrobců. Na pultech se objeví od 1. listopadu a nabídne přes 80 výrobků.
# Aktuality # Online # Reklama # Retail
Košík spustil reklamní kampaň v rádiu, láká na chuťové zážitky a svou vlastní značku Authentic. Navazuje na outdoorovou kampaň ze září
a října.
Penny spouští svůj e-shop Penny domů, zatím pouze ve zkušebním provozu
v Plzni. DoDo zajistí nejen rozvoz, ale sestaví i objednávku.
Česká technologická firma Zásilkovna bude nově ve svých depech využívat
robotické třídičky. Robotizace a technologické inovace mají firmě pomoci
k rychlejšímu růstu.
Dm drogerie představuje dvě nové privátní značky, minerální nápoje
Ivorell a ponožky z dřevěných vláken Legstra.