Alza hlásí zvýšení obratu o 30 % a plné sklady na Vánoce
Alza.cz zaznamenala za třetí čtvrtletí zvýšení obratu o 30 %. Přes ně
doručuje 35 % všech objednávek. Investovala do zásob na Vánoce, jejichž
hodnota přesahuje 10 mld. korun.
Alza.cz zaznamenala za třetí čtvrtletí zvýšení obratu o 30 %. Přes ně
doručuje 35 % všech objednávek. Investovala do zásob na Vánoce, jejichž
hodnota přesahuje 10 mld. korun.
Ovečkárna, e-shop specializující se na výrobky z ovčí vlny, otevírá
12. listopadu ve Zlíně svůj první obchod z plánované sítě prodejen.
Ke svému 30letému výročí plánují Libeřské lahůdky redesign svých
stávajících prodejen.
Globus představil nový koncept a plánuje rozšířit výdej z e-shopu na
další obchody. V listopadu se bude iGlobus.cz implementovat v hypermarketu
v Ostravě, říká Marija Mihhailova, vedoucí provozu Globus ČR.
# Aktuality # Reklama # Retail
Sportisimo přichází se svou letošní vánoční kampaní, poprvé je čistě
brandová a také poprvé jeho videoreklamu doprovází na míru
vytvořená hudba.
Polská společnost Allegro se dohodla na převzetí stoprocentního podílu
v české skupině e-shopů Mall Group a kurýrní firmě WeDo.
Košík vstupuje na trh oříšků a ovocných mixů s privátní značkou Mr.
Nutly & friends. Na začátku nabídne 20 oříšků a sušeného ovoce ve
třech typech balení.
# Aktuality # Marketing # Retail
Značka módních doplňků Moa Paris otevřela v Praze a Brně své první dva
kamenné obchody.
Globus si připomíná 25 let na českém trhu, plánuje otevřít tři nové
prodejny a rozšířit e-shop na pět dalších hypermarketů.
V letošním červenci a srpnu převýšily tržby obchodních center hodnoty
z téhož období loňského roku. Nejlépe se dařilo prodejcům elektroniky a zboží pro zdraví a krásu.