Penny letos otevřelo sedm nových prodejen a 60 modernizovalo
Penny Market otevřel v letošním roce celkem sedm nových prodejen a chystá
otevření tří dalších. Kromě toho více než 60 prodejen firma
modernizovala.
Penny Market otevřel v letošním roce celkem sedm nových prodejen a chystá
otevření tří dalších. Kromě toho více než 60 prodejen firma
modernizovala.
Wolt otevírá v Praze svůj druhý obchod, a to v pražských Holešovicích.
Nabídku rozšiřuje o vánoční sortiment a farmářské produkty.
Košík.cz přichází s novou technologií zpracování papírových tašek na
kompostovatelné a recyklovatelné obaly.
Tesco nabízí službu Klikni a vyzvedni na 15 obchodech a podílí se zhruba
5 % na celkovém objemu online nákupů. Personál naloží nákup přímo do
kufru auta.
V posledních několika letech se dá sledovat rostoucí zájem o kvalitu
potravin. Zákazníky ale stále zajímá zejména dobrý poměr ceny a kvality,
říká Petr Baudyš vedoucí oddělení kvality Penny.
DoDo uvedlo franšízový program DoDo Partner, který má urychlit expanzi do
zahraničí i regionů. Během první poloviny roku 2022 plánuje počet
franšíz ztrojnásobit.
Favi spouští novou B2B službu Favi Extra. E-shopům umožní sbírat
bezplatně recenze na produkty.
Rohlik.cz rozšiřuje síť Rohlik Pointů, postaví je na nádražích
i poštách. Aktuálně jich má celkem 58, z toho 28 je ve firmách a office
parcích.
Na maloobchodní trh vstoupil v letošním roce největší počet nových
značek za poslední tři roky, šlo hlavně o značky módní. Vyplývá to
z dat Cushman & Wakefield.
Online supermarket Everli pokračuje v expanzi. Aktuálně je v 16 městech,
od listopadu nově v Mostě, Opavě, Frýdku-Místku a Zlíně. Uživatelům
začal také nabízet věrnostní program.