Radiohouse mění ceník, hlavní produkt podraží o 10 procent
Ceník rádiové reklamy pro rok 2023 upravuje i zastupitelství Radiohouse ze
skupiny Media Bohemia.
Ceník rádiové reklamy pro rok 2023 upravuje i zastupitelství Radiohouse ze
skupiny Media Bohemia.
Skečovou rubriku Historky z Tinderu od autorky Lucie Macháčkové zařadila
do vysílání síť Hitrádií skupiny Media Bohemia.
Třetí čtvrtletí 2022 bylo z pohledu čistých rádiových investic
nejrychleji rostoucím kvartálem za poslední roky.
Nejposlouchanějším celoplošným rádiem zůstává ČRo Radiožurnál.
Druhý Impuls stabilizoval výsledky, nárůst si připsala Frekvence 1 a na
Evropu 2 se dotahuje Blaník. Ukazují to nová data výzkumu Radioprojekt.
Iva Lecká moderuje od pondělí 7. listopadu každý všední den odpolední
vysílání. O víkendu navíc zařadí nový pořad.
Část členů rad České televize (ČT) a Českého rozhlasu (ČRo) možná
bude volit Senát. Sněmovna v prvním čtení i přes odpor opozice změnu
volby podpořila.
Společnost SPM Media, ve které má podíl Marek Španěl, koupila od CMI News
zpravodajské Rádio Z. Španěl je zároveň hlavním akcionářem Echo Media.
Hitrádia z mediální skupiny Media Bohemia přichází historicky poprvé
s celoplošnou marketingovou kampaní. Pracuje v ní s tvářemi
moderátorů.
Mediální zastupitelství Radiohouse, které obchodně zastupuje Rádio
Blaník, Hitrádia a další, spouští podpůrný marketingový program
určený malým a středním podnikatelům (SME) v regionech.
Rádio Blaník opakuje svůj koncept rozhlasové hry, v rámci které proplatí
posluchačům roční zálohy na energie.