• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Outdoor

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Outdoor

Přejít na články

# Aktuality # Outdoor

BigMedia: Neckář nazpíval píseň Kluk z plakátu

St 10. srpna 2016 16:13 1 min

Kluk z plakátu, známý večerníček, ale zároveň i dlouhodobý maskot společnosti BigMedia, má nově i stejnojmennou píseň. Duet Kluk z plakátu nazpíval Václav Neckář se zpěvačkou, textařkou a skladatelkou Patricií. Písničku nahrála Neckářova skupina Bacily, slavící letos v srpnu své 45. výročí založení skupiny. Nový duet Václave Neckáře a Patricie uslyší posluchači od srpna např. v síti rádií Blaník, klip potom najdou fanoušci Václava Neckáře na serveru YouTube. Naživo písničku můžou příznivci Václava Neckáře a skupiny Bacily poprvé slyšet na výročním koncertu k pětačtyřicátým narozeninám skupiny Bacily 31. 8. od 19.30 na pražském Střeleckém ostrově. Společnost BigMedia poskytne k propagaci písničky své venkovní reklamní plochy.  

# Outdoor

BigPlan umožní plánovat outdoor i podle rozpočtu

Čt 4. srpna 2016 06:53 2 min

BigMedia rozšířila možnosti svého nástroje BigPlan pro plánování venkovní reklamy.

# Aktuality # Outdoor

Praha chce regulaci reklamy v památkové rezervaci

Po 1. srpna 2016 07:37 2 min

Praha chystá regulaci reklamy v pražské památkové rezervaci. Platit by měla od ledna příštího roku. V rozhovoru s ČTK to řekla náměstkyně primátorky Petra Kolínská (SZ/Trojkoalice). Až na výjimky bude zakázána reklama o rozměrech do jednoho metru čtverečního, která visí na sloupech trakčního vedení nebo veřejného osvětlení. Návrh v srpnu projedná rada hlavního města. Kromě pražské památkové rezervace, tedy historického centra metropole, bude zákaz platit i pro vesnické památkové rezervace Ruzyň a Stodůlky. Bez reklamy na stožárech budou třeba i náplavky, mosty a parky. Výjimku budou mít některá místa na magistrále, tedy třeba Wilsonova, Legerova nebo Sokolovská ulice, a dále Patočkova ulice a ulice Milady Horákové. Taková reklama ale bude muset mít přesně stanovený formát. Zákaz se bude vztahovat i na osvětlení reklamy. V tomto případě bude mít výjimku magistrála a Jižní spojka. Náměstkyně řekla, že v plánu je také regulace černé reklamy, především přenosných reklamních nosičů. „Institut plánování a rozvoje dostane za úkol vypracovat pravidla pro nízkonákladovou reklamu, aby na ní dosáhli i pořadatelé nekomerčních akcí a rovným dílem i strany před volbami,“ uvedla. „Návrh je sice kompromisem, přesto dojde k omezení vizuálního smogu a rozhodně přispěje k lepšímu pocitu při pohybu městem. V budoucnu chceme kromě nového mobiliáře sjednotit i vzhled různých navigačních prvků,“ doplnila. Regulace reklamy se netýká reklamních ploch, které má v rámci smlouvy s hlavním městem na starosti francouzská společnost JCDecaux. Firma spravuje městské lavičky, zastávky MHD, odpadkové koše a reklamu na nich do roku 2021. Politici i konkurence v minulosti opakovaně zpochybnili výhodnost smlouvy pro město. Smlouva ale zatím revidována nebyla. Pražská památková rezervace je největší městskou památkovou rezervací v Česku a jednou z největších na světě. Zahrnuje historické jádro Prahy, konkrétně Staré Město, Josefov, Malou Stranu, Hradčany s Pražským hradem, Nové Město s Vyšehradem. Z malé části pak Vinohrady Holešovice, Podolí a Smíchov. -čtk-  

# Aktuality # Outdoor

Bigboard od BigMedia počítá projíždějící auta

Po 25. července 2016 17:36 1 min

Společnost BigMedia instalovala na Štěrboholské v Praze bigboard s motivem "Kluka z plakátu", který počítá, kolik aut zde projede. Na ploše je umístěn snímač aut v obou pruzích a jednou za pět minut aktualizuje stav na display velikosti 4×1 m. Foto a video: BigMedia -mav-  

# Aktuality # Outdoor

JCDecaux ukázala v Praze novou podobu mobiliáře

Čt 16. června 2016 08:09 1 min

Společnost JCDecaux představila na třetím ročníku akce Týden France novou podobu MHD zastávky. Nabídla také možnost veřejnosti vyzkoušet si jízdu na městských elektrických kolech. Ukázka moderní MHD zastávky na pražském Náměstí Republiky je obdobou těch, které jsou v Paříži. Součástí této zastávky je i digitální prezentační dotyková plocha, nové technické prvky a nový design. JCDecaux spravuje městský mobiliář ve více než 3700 světových městech. Od roku 1994 provozuje městský mobiliář v Praze – zajišťuje výstavbu a údržbu zastávek MHD, odpadkových košů a veřejných toalet. V mnoha světových metropolích provozuje také samoobslužný systém jízdních kol. -mav-  

# Aktuality # Outdoor

Ledmultimedia staví síť největších LED obrazovek

Pá 3. června 2016 08:59 2 min

Společnost Ledmultimedia, hlavní hráč na trhu digitálního out-of-home (DOOH), spustila na začátku června největší LED obrazovku v západních Čechách. Plocha o rozměrech 9,6 x 5,76 (přes 55 m²) je umístěna v Karlových Varech u Lávky. Nová plocha Ledmultimedia v Karlových Varech. Firma má přitom v plánu počet těchto ploch do konce roku zvýšit i v dalších částech České republiky. „Do konce roku chystáme další instalace ve městech -Praha, Brno, Písek, Hradec Králové a dalších,“ uvedl pro MediaGuru.cz jednatel společnosti Ledmultimedia David Snášel. Ledmultimedia tak pokračuje v rozšiřování svého portfolia ploch. Loni na podzim převzala od společnosti Screenet pět velkoplošných digitálních obrazovek, díky čemuž vstoupila s LED obrazovkami i na území hlavního města. Do roku 2014 se rozvíjela především v jižních Čechách, následně v severních Čechách, severní a střední Moravě a v západních Čechách. Jediným úbytkem v portfoliu je plocha v Českých Budějovicích v nákupním Igy Centru, a to z důvodu jeho rekonstrukce. Od začátku letošního roku je Ledmultimedia obchodně propojená s mediální skupinou Mafra. Souvisí to se snahou firmy zvýšit svůj výkon i na národním trhu. Většina původních klientů firmy se totiž rekrutuje především z regionů. Inzerenty chce firma také přesvědčit novými data. Proto v současné době připravuje data k měření účinnosti DOOH. -mav-

# Aktuality # Outdoor

TOP instore realizaci za duben získala KitKat

Út 31. května 2016 13:03 1 min

Portál Mistoprodeje.cz vyhlásil nového vítěze soutěže TOP In store realizace měsíce. Za měsíc duben 2016 se vítězem stala realizace KitKat. Kampaň probíhala v řetězci Tesco v období 1.4.-30.4.2016. Zadavatelem realizace byla společnost Nestlé Česko, realizátorem POS Media Czech Republic. Realizace získala od odborné poroty celkovou známku 8,27 bodů z maxima 10 bodů, což je historicky nejvyšší celková známka v soutěži. V kategorii kreativního zpracování obdržela 8,00 bodů, v kritériu celkové produkční provedení 8,3 bodů a nejvíce bodů dosáhla v potenciálu upoutání pozornosti v místě prodeje, kde získala 8,50 bodů. V dubnu se soutěže účastnilo devět instorových realizací, které porotci opět hodnotili ve třech kritériích: kreativní zpracování, celkové produkční provedení a potenciál upoutání pozornosti v místě prodeje. -mav-

# Aktuality # Outdoor

Předpisy v Praze omezují reklamu nad 4 m čtvereční

Pá 27. května 2016 17:41 3 min

Pražské stavební předpisy omezují reklamu s plochou větší než čtyři metry čtvereční. Zakázaná bude v památkové rezervaci a zónách, jinde musí být nejméně 100 metrů od sebe. Vyplývá to z dnes schváleného znění předpisů. Regulace reklamy byla v Praze velké téma před komunálními volbami v roce 2014, kdy vedl spor bývalý primátor Tomáš Hudeček (nestraník, dříve TOP 09) s firmami pronajímajícími billboardy. Firmy kvůli tomu podaly podnět Úřadu na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Podle Hudečka by si autor současné regulace, bývalý náměstek primátorky Matěj Stropnický (SZ/Trojkoalice), "za odstranění regulace reklamy zasloužil pár facek nejen od svých voličů", napsal na twitteru. Podle Stropnického, který do loňského léta novelu předpisů připravoval, není regulace menší, jen jiná. "Z pouze zastavitelného území, což je asi polovina města, se rozšiřuje regulace na celé město. Není tam ta nulová tolerance billboardů, ale jejich regulace byla vyřešena vzdálenostním principem. Byla rozšířena z šesti metrů čtverečních na čtyři," řekl dnes novinářům. Podle Hudečkova návrhu předpisů neměly vznikat nové samostatně stojící billboardy. Stávající by se musely po skončení stavebních povolení odstranit. Způsob regulace reklamy byl podle důvodové zprávy k dnes přijaté novele předpisů upraven s ohledem na stanovisko ÚOHS. Podle primátorky Adriany Krnáčové (ANO) šlo o výhradní pozici, kterou by měla v případě zachování regulace firma JCDecaux, která spravuje reklamu na zastávkách MHD či lavičkách. Praha to s úřadem dál řeší, řekla na tiskové konferenci na dotaz ČTK. Nově platná právní úprava zakazuje v památkové rezervaci, která pokrývá Prahu 1, část Prahy 2, Holešovic, Podolí a Smíchova, a v dalších památkových zónách, samostatně stojící reklamy nad čtyři metry čtvereční. Povolená jsou jen k označení provozovny, stavby či instituce nebo s nereklamními informacemi. Jinde ve městě musí být nejméně 100 metrů od sebe. Nad střechami předpisy povolují jen samostatná písmena nebo loga. Kolmo k fasádě nesmí reklamy zasahovat do prostoru víc než 80 centimetrů. Na fasádě domu nepovoluje reklamy větší než dva krát 1,5 metru s výjimkou slepých štítových stěn. Větší než čtyři metry čtvereční nesmí být reklamy ani na oplocení, na opěrných zdech pak nad šest metrů čtverečních. Platí také zákaz reklamy na zábradlích. -čtk-

# Outdoor

Joj Media House loni v Česku vylepšila své výnosy

St 18. května 2016 15:04 2 min

Většinový vlastník společnosti BigBoard Praha je s výsledky v roce 2015 spokojen.

# Aktuality # Outdoor

Ikea polepila tramvaje výřezem na míru

Po 16. května 2016 16:48 1 min

Na linkách MHD v Brně a Ostravě je k vidění jarní kampaň Ikea ve formě speciálních polepů tramvají. Polepy se objevují na bočních stranách tramvaje s okenními plochami. Motivem je zahradní nábytek s kreativním řešením – výřez v grafice je přesně vyměřen na sedadlo kde se střídají cestující. Na zahradním nábytku se tak střídají různí lidé a motiv rozvíjí představu o posezení na zahradě či balkoně. Kampaň zajistila společnost Mobilboard společně s mediální agenturou MEC. -mav-

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.