OlaOla rozšiřuje sortiment o vitaminové nápoje

OlaOla uvádí na trh vitaminové nápoje. Cílí na uživatele, kteří „nechtějí brát desítky suplementů". 

Čt 18. září 2025 07:05 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/r05m4gbc/olaola_oladen

Fullscreen Sdílet

Značka OlaOla přichází na trh s novinkou v podobě vitaminových nápojů OlaDenOlaNoc. Reaguje jimi na rostoucí zájem o praktickérychlé formy suplementů – prášky do nápojů, šumivé tablety či multivitaminové směsi. 

„Praktické formy doplňků odrážejí hektické tempo moderního života – spotřebitelé chtějí produkty, které lze snadno začlenit do každodenní rutiny a které jim zároveň poskytují pocit kontroly nad vlastním zdravím,“ komentuje Martin Bernátek, CEO značky doplňků stravy OlaOla. 

Novinky v podobě rozpustných vitaminů OlaDenOlaNoc byly tak vyvinuty s ohledem na potřeby českého životního stylu. „Nechceme, aby péče o zdraví byla složitá, nejasná nebo dostupná jen pro vyvolené. Chceme, aby lidé přesně věděli, co svému tělu dávají, a cítili se při tom bezpečně a sebevědomě. Naším cílem je, aby Češi získali energii a prostor věnovat se tomu, co pro ně opravdu má smysl, a mohli být s rodinou, věnovat se svým zájmům a mít pocit, že žijí naplno,“ dodává Bernátek

Ranní OlaDen, s příchutí borůvky, je založený na ashwagandě, vitaminu C a dalších vitaminech a minerálech, podporuje vitalitu, energii a soustředění během dne. Večerní OlaNoc, s příchutí broskve, je doplněn o extrakty z kozlíku lékařského, meduňky a GABA, usnadňuje usínání, navozuje klid a regeneraci. 

-stk-

# spotřebitelské chování # OlaOla # doplněk stravy # vitamin # vitaminový nápoj

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.