• Přejít k obsahu
  • Přejít na hlavní menu
  • Přejít na vyhledávání

  • Nejvíce čtete

Nejvíce čtete

/media/bcojsxuw/esomar-congres-2024

# Aktuality # Výzkum

Praha letos hostí mezinárodní konferenci o výzkumu Esomar

/media/ei0fdgvj/brand_znacka_ipsosjpg

# Marketing # Výzkum

Češi označují za nejbližší značku Lidl. Poté YouTube a Dr. Max

/media/21970/zakulisi-o2tv-sport

# TV

Canal+ a Nova se dohodly na zpřístupnění všech sportovních stanic

/media/21694/ct_vsechnoparty_cepela_20211005_z8b9870

# Aktuality # TV

Všechnopárty zvýšila v pátek večer odstup, u mladších film

/media/f5ijgphf/jan-cadek_media-club

# TV

Reklamní breaky na Primě jsou pořád dlouhé, zdražit musíme

/media/msuljwet/vogue_ai

# Tisk # Reklama

Vogue podněcuje debaty o etice používání AI v reklamě

/media/l0bji2wz/tri-dny-kondora-ct

# Aktuality # TV

Česká televize i Nova mění program, uctí Roberta Redforda

/media/18003/tv-sledování_shutterstock

# Reklama # TV # Výzkum

Reklamní výdaje do lineární TV kvůli streamingu klesají

Media Guru

Sledujte nás

  • Instagram
  • X
  • Facebook
  • LinkedIn
  • RSS

Marketing

Obsah

  • Články
    • Aktuality
    • TV
    • Internet & Mobil
    • Tisk
    • Rádio
    • Outdoor
    • Marketing
    • Reklama
    • PR
    • Výzkum
    • Lidé
    • Speciály
    • Slovensko
    • Retail
    • Udržitelnost
  • Mediální slovník
  • Infografiky
  • Podcasty
  • Akce
  • Newsletter

Nastavení

  • Všechny
  • Aktuality
  • TV
  • Internet & Mobil
  • Tisk
  • Rádio
  • Outdoor
  • Marketing
  • Reklama
  • PR
  • Výzkum
  • Lidé
  • Speciály
  • Slovensko
  • Retail
  • Udržitelnost

Marketing

Přejít na články

/media/trvfz2nk/retail_shopping_nakup_pixabay

# Výzkum # Retail # Marketing # Udržitelnost

EY: Čeští spotřebitelé udržitelnost moc neberou, vynikají v digitálu

Po 16. prosince 2024 12:30 5 min

Studie Future Consumer Index, kterou každoročně provádí poradenská společnost EY, odhaluje vývoj v chování českých spotřebitelů.

/media/iadjpab0/chinaski_cityzen

# Aktuality # Marketing

Prvním ambasadorem značky CityZen je kapela Chinaski

Po 16. prosince 2024 12:15 2 min

Spojení s kapelou Chinaski je pro CityZen dalším krokem na cestě k rozšíření portfolia a oslovování nových skupin zákazníků.

/media/1jnh4law/jakub-menšík

# Aktuality # Marketing

Tenista Jakub Menšík se stal další sportovní tváří Arval CZ

Po 16. prosince 2024 10:15 1 min

Novým ambasadorem značky Arval CZ se stal tenisový talent Jakub Menšík.

/media/20050/emailmarketing_shutterstock

# Aktuality # Marketing

Black Friday už nebyl jen pátek, ale i středa a neděle

Ne 15. prosince 2024 08:10 2 min

Reklamní e-maily v souvislosti s Black Friday už firmy neodesílají jen v pátek, ale také hlavně ve středu a v neděli, ukazují data Mailkitu. 

/media/ayio3zhs/první-krabičková-dieta-s-pitným-režimem

# Aktuality # Reklama # Marketing

Mattoni 1873 uvádí krabičkovou dietu s pitným režimem

Pá 13. prosince 2024 15:00 2 min

Mattoni 1873 se spojuje s Nutrition Pro a společně přichází na trh s krabičkovou dietou s pitným režimem. 

/media/aownikap/freepik_men

# Výzkum # Marketing

Pojetí maskulinity se mění, značky na to musí reagovat

Pá 13. prosince 2024 11:00 3 min

Muži přistupují k maskulinitě mnohem různoroději než dřív, ukazuje průzkum agentury Kantar.

/media/i44hsdw1/curiosa_kofola

# Aktuality # Marketing

Kofola přichází s vlastní značkou džusů Curiosa

Pá 13. prosince 2024 10:30 2 min

Kofola ukončuje spolupráci s firmou Rauch a v kategorii džusů přináší vlastní značku Curiosu. Novinku představí i v ledových čajích. 

/media/myobxzxi/helen-anglim_mediaguru_1

# Marketing

Anglim: Event je vždy pódium pro tvorbu dalšího obsahu

Pá 13. prosince 2024 07:40 3 min

Eventy, módní přehlídky i galavečery jen pro zvané jsou podle Helen Anglim z vydavatelství Condé Nast pódiem pro tvorbu dalšího obsahu. „V mís­tnosti zásah nevytvoříte,“ říká.

/media/1308/tv-obraz

# Aktuality # Reklama # Marketing

Z televizorů investuje do reklamy nejvíc TCL, nejznámější je Sony

Čt 12. prosince 2024 14:00 1 min

NADA Research a Nielsen se zaměřily na tržní kategorii televizorů z pohledu hrubých výdajů do reklamy v ceníkových cenách a znalosti firemních značek.

/media/jtrdqoag/marketing_psani_kreativita_pixabay

# Marketing

Dnešní marketéři se v džungli dat, technologií a trendů snadno ztratí

Čt 12. prosince 2024 13:30 4 min

Marketéři nevidí pro stromy les. Řada protichůdných tendencí, které současný marketing provázejí, ztěžuje orientaci a snižuje efektivitu, píše Oldřich Vávra z VŠE.

Načíst další

Nejnovější články

/media/2ftekoas/nova-tk-podzim-2025

Test: Nova zdraží reklamu o 15 %, změní indexy

bradley-andrews-5duSQx_3qI4-unsplash

Ukázkový článek, který může mít i delší titulek

/media/v22li4zc/toyota-je-partnerem-noveho-poradu-farma-vojty-kotka

Toyota je partnerem nového pořadu Farma Vojty Kotka

/media/ww4fmij3/kuryr-tv_gimi-tv

Regionální Gimi TV se vrací, stávající Kurýr TV se přejmenuje

/media/3sjlywsl/google-kampan_gemini

Google spustil kampaň s influencery, podporuje AI Gemini

7eadd6672440e693e9b187e2072422d0af25ec58 Reklama

O nás · Zpracováním osobních údajů · Podmínky užití ·

© 2025 PHD, a.s. Všechna práva vyhrazena.

Toto dílo podléhá licenci Creative Commons: Uveďte původ – Neužívejte komerčně – Nezpracovávejte 4.0 – Mezinárodní Licence

MediaGuru.cz provozuje mediální agentura PHD, a.s. | Lomnického 5, Praha 4, tel.: 234 710 666

PHD

Cookies

Společnost SPOLEČNOST s.r.o. na svých webových stránkách používá cookies. K použití některých cookies je vyžadován Váš souhlas. Souhlas udělíte klinknutím na tlačítko „OK“. Použití cookies můžete také odmítnout. Povolení pouze vybraných cookies nebo jejich změnu provedete prostřednictvím tlačítka „Nastavení“.

Nastavení preferencí

Technické cookies

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu SPOLEČNOST s.r.o. a všech funkcí, které nabízí. Nepožadujeme Váš souhlas s využitím technických cookies na našem webu. Z tohoto důvodu technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.

Analytické cookies

Tyto cookies sbírají a analyzují provoz webu a používání stránky SPOLEČNOST s.r.o. v reálném čase. Data chování v reálném čase umožňuji vždy nabízet relevantní obsah a předcházet specifickým chybám zobrazení.

Marketingové cookies

SPOLEČNOST s.r.o. potřebuje Váš souhlas s užitím statistických a analytických cookies. Při neudělení souhlasu nebudou statistické a analytické cookies do Vašeho koncového zařízení uloženy. Stisknutím tlačítka“ Povolit vše“ udělujete souhlas k užití všech cookies na webu SPOLEČNOST s.r.o. Stisknutém tlačítka „Povolit vybrané“ souhlasíte s užitím Vámi vybraných cookies. Stisknutím tlačítka „Odmítnout vše“ odmítáte užití všech cookies umístěných na webu SPOLEČNOST s.r.o. s výjimkou technických cookies, které nemohou být individuálně deaktivovány nebo aktivovány.