Apple přeskočil Amazon, je nejhodnotnější světovou značkou
Hodnota největších světových značek za uplynulý rok dále rostla,
nejhodnotnější značkou se stal Apple, ukazuje nový žebříček BrandZ od
agentury Kantar.
Hodnota největších světových značek za uplynulý rok dále rostla,
nejhodnotnější značkou se stal Apple, ukazuje nový žebříček BrandZ od
agentury Kantar.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Na pozici Head of Global Experience Marketing v automobilce Škoda Auto
nastupuje Tereza Vránková.
Konkurenční boj mezi značkami je přirozená věc. Někdy se ale dostane na
tenký led.
Značka vodky Amundsen přichází na trh se svou letní edicí.
Porsche Centrum Praha se představuje v novém designu, jako jedno z prvních
v Evropě.
Mezi Čechy přibývá zájemců o investice do destilátů. Nejčastěji
pořizují skotskou whisky nebo koňak, říká Robert Vaněček z Prestige
Portfolio.
# Aktuality # Marketing # Retail
Německá společnost vyrábějící hračky Schleich otevřela v letošním
květnu svoji první pražskou kancelář, ze které chce řídit další
expanzi firmy v regionu.
Zhruba polovina české internetové populace starší 15 let alespoň někdy
navštíví některý z českých hudebních festivalů, ukazuje výzkum
Nielsen Admosphere. Co dál prozradil o českých hudebních festivalech?
Za novou značkou limonádového piva LimoPivo stojí Pivovar Rychnov nad
Kněžnou, Podorlická sodovkárna a Ondřej Roček.
Zoptimalizovali jsme byznys model, který umožňuje franšízantům vstup i do
menších měst, říká Josef Vavrinec, market director značky Pizza Hut.