# Aktuality # Retail # Marketing
Česká značka Kolorky otvírá v Praze první showroom
E-shop s designovými plenkami a dětskými doplňky Kolorky.cz otevřel svůj
první showroom.
# Aktuality # Retail # Marketing
E-shop s designovými plenkami a dětskými doplňky Kolorky.cz otevřel svůj
první showroom.
„Ani oko nevidělo, ani ucho neslyšelo…“ Reklama, kterou nikdo
nezaznamená, bude těžko úspěšná. Právě na faktor pozornosti staví
nový přístup mediálního plánování označovaný jako attention planning.
Jeho souvislosti přibližuje Pavol Lukáč z Omnicom Media Group.
Autor podcastu Proti Proudu vydal knižně některé ze svých rozhovorů,
například s moderátorem Veselovským či marketérem Formánkem.
Brněnská vývojářská společnost Webkomplet si prošla přes tvorbu webů
až k rozesílce e-mailů. Po dvouletém vývoji představili nástroj pro
automatizovaný marketing s názvem Boldem, který má ambice uspět
v zahraničí.
Stock Plzeň-Božkov se stává výhradním distributorem značky Fentimans pro
Česko a Slovensko.
Rok 2022 přinesl luxusnímu segmentu po pandemii značné oživení. Letos se
však očekává kvůli ekonomické situaci zpomalení.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Alexander Choupenitch bude jezdit v novém modelu Toyota Corolla Cross hybrid,
na který si nechal navrhnout vlastní polep.
ZOOT využil v reality show Love Island na Nově product placement. Zvýšil
tak počet stažení své aplikace.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Po náhlé nemoci zemřela Lucie Zaki, B2B marketérka a zakladatelka platformy
#vsichnizB2B.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Přichází z Malajsie, kde poslední tři roky působila na pozici Marketing
Director ve společnosti Kimberley-Clark.