Výroční ceny ČEA: Grand Prix pro Good Game a KB s Mastercard
Grand Prix letošního ročníku Výročních cen ČEA si odnesla agentura Good
Game za e-sport event pro Komerční banku a Mastercard.
Grand Prix letošního ročníku Výročních cen ČEA si odnesla agentura Good
Game za e-sport event pro Komerční banku a Mastercard.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Již třetí ročník Brand Safety Academy o dezinformacích a dalších
toxických rizicích se bude konat 18. dubna.
Společnost McDonald’s nechala vyrobit druhou sérii laviček z vyřazených
jídelních táců. O jejich design se postarala Eliška Podzimková.
Britská značka luxusní kosmetiky Elemis vstupuje na český trh. Dostupná
bude exkluzivně v síti Marionnaud.
O2 spustilo další aktivitu na téma kyberbezpečnosti – test, s nímž si
mohou firmy „změřit“ svou atraktivitu pro hackery.
Babiččina volba rozšiřuje své portfolio o dvě novinky – bio mouku a univerzální mouku pro každé večerní.
Mladá sklářská firma Klimchi sází především na zahraniční trhy.
Cílí však i na české spotřebitele, firemní zákazníky a interiérové
designéry.
Marketing bývá první, co realitky škrtají v hubených letech. To je ale
chyba. Přichází doba, kdy se musí snažit.
Druhý ročník sportovně-byznysové konference Sport Alive se uskuteční ve
středu 4. října v konferenčních prostorách O2 universum.
Počty sledujících nebo interakcí neříkají nic o tom, jak lidé
influencera vnímají. I k tomu by se mělo při výběru influencerů
přihlížet, píše Petr Tomáš z GroupM.