KPMG: Zákaznická zkušenost se zlepšila, první je Air Bank
Air Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických
zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG ČR na základě
50 tisíc klientských hodnocení.
Air Bank se stala vítězem průzkumu 100 nejlepších zákaznických
zkušeností v Česku, který každoročně sestavuje KPMG ČR na základě
50 tisíc klientských hodnocení.
V novém provedení dostává větší prostor černá barva, logo je
vizuálně podobné úpravě z 60. let.
Trend deinfluencerů, tedy lidí, kteří odrazují druhé od nákupu té či
dané značky, v kontextu inflace sílí.
Jägermeister v Česku spustil projekt Manifest Contest, v rámci kterého
podporuje přední české barmany a současně připomíná prémiový likér
Jägermeister Manifest.
# Marketing # Reklama # Aktuality
Mezi tématy šestého ročníku Communication Summitu dominují opravdovost a odpovědnost. Ze zahraničí dorazí autor bestselleru Anatomie rozhodování
Richard Shotton.
Reputace v oblasti udržitelnosti je u některých značek důležitější
než u jiných, ukazuje nová studie Brand Finance.
Puma se v nové kolekci spojuje s kreslenou postavičkou SpongeBob
v kalhotách.
Podle AKA vede snížení rozpočtů na komunikaci k dlouhodobému propadu
prodejů.
Lidl je novým globálním partnerem UEFA pro evropské kvalifikace a finálový
turnaj v roce 2024.
Radegast nabídl fanouškům hokejové play off exkluzivní záběry.