# Aktuality # Marketing # Reklama
Legendario představuje nový rum Añejo Oro
Značka Legendario uvádí na český trh nový rum Añejo Oro. Podpoří ho na
sociálních sítích a prostřednictvím PR aktivit.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka Legendario uvádí na český trh nový rum Añejo Oro. Podpoří ho na
sociálních sítích a prostřednictvím PR aktivit.
Nákupní centra se chystají na podzimní sezonu, připravují kampaně a plánují různé akce či oslavy, které mají přilákat návštěvníky.
CzechTrade revitalizuje svoji vizuální identitu. Chce tak modernizovat svou
image i se výrazněji propojit se svou aktuální strategií.
Novou kategorií chce soutěž Obal roku přilákat další přihlašovatele,
kteří dokážou obal co nejlépe využít jako marketingový nástroj.
Na začátku cesty k adresovatelné komunikaci je nezbytné si jasně definovat
základní cíle, kterých s její pomocí chce inzerent dosáhnout.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Mladší bratr Václava Staňka povede značku Botas, kterou nedávno
převzaly Vasky.
Do hledáčku marketérů začíná pomalu dorůstat generace alfa, kterou lze
definovat jako sociální, globální a mobilní.
# Aktuality # Marketing # Retail
Ke své nabídce rostlinných pokrmů nyní Ikea přidává bezmasý hot dog.
Aquaparky letos hlásí vydařenou sezonu. Pro přilákání návštěvníků
využívají marketingový mix, komunikují novinky a pořádají řadu akcí.
Sazka svým novým losem odkazuje k začínající houbařské sezóně.