Český antidopingový výbor má novou vizuální identitu
Český antidopingový výbor mění logo, vizuální styl a komunikační styl.
Z role „strašáka“ se proměňuje v partnera sportovců.
Český antidopingový výbor mění logo, vizuální styl a komunikační styl.
Z role „strašáka“ se proměňuje v partnera sportovců.
Trh s přírodními a ekologickými kosmetickými přípravky v posledních
letech vzrostl o více než sedm procent.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kaufland nově nabízí pravidelnou distribuci letáků přes WhatsApp.
Zákazníkům tak chce ušetřit čas.
Nákupní chování lidí v e-commerce se po covidu změnilo. Firmy se musí
přizpůsobit a přijmout nové postupy, díky kterým vyjdou zákazníkům
vstříc.
Nová gastronomická značka Crafted for Friends nabídne potravinářské
produkty od vybraných českých výrobců.
Skupina EasyPark vstupuje akvizicí MPLA na český trh. Nabídne jednotnou
aplikaci pro parkování v několika zemích.
Z výzkumu vyplývá, že značky přehlížejí spotřebitele ve věku 50–70
let. Ta je přitom v nakupování velmi podstatnou skupinou.
Dalším počinem Sazky na poli cyklistiky je partnerství s mistryní Evropy
freestyle BMX Ivetou Miculyčovou.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně nabídne nový bakalářský program
zaměřený na praxi v kulturních a kreativních průmyslech.
Pekařství Paul slaví 15 let v Česku. Podle marketingové manažerky Jany
Kozákové se značce daří a chce se stát lovebrandem.