Ovečkárna spolu s Baťou uvádí farmářky Woolee
Ovečkárna připravila ve spolupráci se značkou Baťa huňaté farmářky.
Ovečkárna připravila ve spolupráci se značkou Baťa huňaté farmářky.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Od října přebírá řízení české a slovenské pobočky Unileveru
Vojtěch Bukač.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Heureka Group zavádí jednotný vizuální styl a komunikace ve všech zemích,
v nichž působí.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Siemens vytvořil audiovizuální instalaci na podporu svých kávovarů.
K vidění je na letošním Signal Festivalu.
D.A.S. pojišťovna právní ochrany bude nově působit pod hlavičkou
společnosti Ergo. Spolu s tím mění název i vizuální identitu.
Bernard uvádí do prodeje 460 lahvích tzv. new make své budoucí whisky.
Letošní druhý ročník B2B konference se bude týkat rovnováhy brandu a výkonu a jejích přínosů pro byznys.
# Aktuality # Marketing # Retail
Billa přichází s novým vzhledem i obaly své privátní značky českého
masa Vocílka.
# Aktuality # Marketing # Retail
DoDo nově přichází s konceptem dynamické cenotvorby, testuje ho
s některými prodejci.
Mnoho lidí se domnívá, že budování brandu v digitálním prostředí
není důležité. Opak je ale pravdou a na brandové komunikaci záleží
v digitálu ještě více než v tradičních médiích, říká marketingový
odborník Les Binet.