F.H. Prager uvádí limitku i novou kombuchu s UGO
Ve spolupráci s UGO připravila značka F.H. Prager novou kombuchu. Zároveň
na trh uvádí limitovanou edici cideru s příchutí švestky.
Ve spolupráci s UGO připravila značka F.H. Prager novou kombuchu. Zároveň
na trh uvádí limitovanou edici cideru s příchutí švestky.
Na českém a slovenském trhu padl rekord za prodanou láhev alkoholu. Za
koňak Louis XIII. Le Mathusalem zaplatil sběratel 4,1 milionů korun.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do Ameba Production, pořadatelské společnosti festivalu Rock for People,
přichází Antonín Parma.
V obalovém byznysu ovlivňuje udržitelnost vše od konceptu až po
konečného zákazníka, říká Iva Werbynská z Obalového institutu Syba,
pořádající soutěž Obal roku.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do společnosti Cans přichází Klára Honzíková, na starosti bude mít chod
firmy a marketingové aktivity.
GymBeam vidí potenciál v gamingu i online tržištích, říká
marketingová ředitelka společnosti Mária Cicmanová.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tesco se rozhodlo zlevnit veškerý sortiment z vlastních pekáren po celé
republice.
Ve středu 22. listopadu se bude konat konference Brand Success: Vliv
očekávání, kontextu a empatie na značku.
# Aktuality # Reklama # Marketing
O eventy společnosti Notino se na českém trhu i v zahraničí postará
agentura Extroverts.
Umělá inteligence je stále více zapojována do tvorby kreativy. Nicméně
stále jen jako nástroj, který potřebuje lidské vedení.