Mall.cz uvedl nákladnější vánoční kampaň než loni

St 2. listopadu 2016 07:00 1 min Sdílet

# Aktuality # TV & video

Mall.cz zahájil svou vánoční kampaň. 1. listopadu byla spuštěna microsite, umožňující lidem zjišťovat vánoční přání jejich blízkých. Kampaň vychází z hlavního motivu pro B2C komunikaci „1000 přání, jeden obchod“, jejímž cílem je představit produktové portfolio Mall.cz a doprovodné služby e-shopu.

Mall

Investice do vánoční kampaně budou o 30 % vyšší než v loňském roce. Koncept, na kterém pracoval interní marketingový tým spolu s agenturou Digital Brain, bude lokalizován také v dalších evropských zemích, kde má Mall.cz zastoupení. V průběhu listopadu ji tedy uvidí i zákazníci v Polsku, Slovinsku, Maďarsku a na Slovensku. Vánoční kampaň spolu s microsite bude podpořena televizními spoty, kampaněmi v printu, online i OOH.

-mav-

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.