CBRE: Návštěvnost obchodních center postupně roste
Hlavní motivací pro návrat je pro téměř 80 % zákazníků potřeba
dokoupit věci, které si během karantény nemohli pořídit.
Hlavní motivací pro návrat je pro téměř 80 % zákazníků potřeba
dokoupit věci, které si během karantény nemohli pořídit.
Byť mohly být lékárny po celou dobu pandemie otevřeny, i na ně dolehla
negativně. Po fázi předzásobení následoval několikatýdenní pokles.
Tištěná média jsou pro čtenáře důvěryhodná, většina populace
označuje roli tisku za důležitou.
Hodnota reklamy odkazující k tématu nemoci Covid-19 dosáhla podle Nielsen
Admosphere v prvních čtyřech měsících 1,5 mld. korun.
Z pohledu reklamních investic mají být podle prognózy Warc dopady
Covid-19 mírnější v onlinových médiích.
Dopady pandemie na reklamní průmysl v místě prodeje monitoruje aktuální
mezinárodní průzkum organizace POPAI/Shop!.
Modrá pyramida spustila edukační kampaň s cílem přiblížit proměny
realitního trhu v době pokoronavirové.
Pandemie koronaviru s sebou přinesla i zvýšený zájem o e-mail marketing.
O častých chybách, kterých se firmy dopouští, mluví Jakub Olexa
z Mailkitu.
Zkuste přemýšlet komplexněji, přijít s něčím novým a přijmout krizi
jako možnost vyzkoušet nové způsoby a cesty, píše Adéla Romanczinová
z agentury Grizzlink.
Návštěvnost zpravodajských webů na Slovensku rostla a vrcholu dosáhla
v březnu.