Škoda spustila kampaň „Domácí hokejová jízda“, uvedla i fake OOH
Škoda Auto představí na šampionátu novou generaci modelů Superb a Kodiaq,
startuje kampaň „Domácí hokejová jízda“.
Škoda Auto představí na šampionátu novou generaci modelů Superb a Kodiaq,
startuje kampaň „Domácí hokejová jízda“.
Na devíti trzích včetně Česka spouští Lindex kampaň „Made for
play“.
PPL nasazuje v rámci nadcházejícího Mistrovství světa v hokeji svou
první televizní kampaň.
Answear se ve svém novém positioningu zaměří na prémiové značky,
představí se se sloganem: „Zahalte svůj život do vzácných věcí.“
Aricoma chce posílit povědomí o své značce jako o atraktivním
zaměstnavateli a místě, kde lidé mohou pracovat na projektech budoucnosti.
Pražská plynárenská představuje novou dlouhodobou komunikační platformu,
s novým symbolem pečujících ženských rukou i sloganem.
Pánská módní značka Blažek uvádí novou kampaň s názvem
„Surrealismus“, její tváří je herec Filip Březina.
Světluška, projekt Nadačního fondu Českého rozhlasu, nasadila v kampani
anamorfní spot.
Fortuna pokračuje v novém komunikačním konceptu, tentokrát v kampani
pracuje s oživlými talismany a symboly štěstěny.
„Velké nákupy mají jezdit za vámi, ne vy za nimi,“ říká Košík ve
své první celoplošné kampani.