# Aktuality # Marketing # Reklama
Outdoorová značka McKinley letos oslaví 40 let
Výročí čtyř desetiletí si tento rok připomíná outdoorová značka
McKinley, exkluzivně dostupná v prodejnách Intersport.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Výročí čtyř desetiletí si tento rok připomíná outdoorová značka
McKinley, exkluzivně dostupná v prodejnách Intersport.
V nové kampani se Amnesty International zaměřuje na důležitost souhlasu
v sexu.
Kampaní s názvem „Změna je život“ chce Natura ukázat, aby se lidé
nebáli žádných životních změn.
Marks & Spencer startuje kampaň „Nevytváříme trendy. My jsme styl!“
Foodora spouští novou reklamní kampaň, chce s ní evokovat „svobodnou
volbu bez předsudků".
Pramenitá voda Rajec, přichází s novou kampaní, v níž říká:
„Maminko přírodo, nejsi na to sama.“
Jarní kampaň skupiny Pilulka je spojena s upliftem značky, jejímž cílem
je posílení konzistence komunikace i udržení jednotného vizuální
stylu.
Coca-Cola letos spouští největší hokejovou kampaň ve své historii,
podpoří v ní český parahokejový tým.
T-Mobile v nové employer brand kampani „#JsmeSamiSebou“ podtrhuje, jak je
důležité být autentický.
Až 1,7 milionu lidí v Česku nevyužívají technologie tak, aby byli
dlouhodobě v pohodě, vyplývá to z průzkumu společnosti O2.